#Виставки

Виставкові організації просять підтримки проведення В2В заходів та змін до протиепідемічних обмежень

“КиївЕкспоПлаза” разом з провідними компаніями виставкової індустрії звернулась до Уряду України з проханням виокремити фахові виставки від поняття “масові заходи” та встановити для них протиепідемічні норми в умовах карантину, подібні тим, які існують для критих ринків і торгових центрів.

З огляду на набуття чинності Постанови КМУ від 13.10.2020 р. № 956, виникає необхідність отримання додаткових роз’яснень щодо того, яким чином має здійснюватися вітчизняна виставкова діяльність в сьогоднішніх умовах, як проводити завчасно заплановані заходи професійно-бізнесового характеру, зберегти напрацьовані контакти з іноземними контрагентами.

Нині встановлені обмеження ставлять під загрозу існування виставкової індустрії як такої, що позначиться не тільки на розмірі недоотриманих податків до державного чи місцевого бюджетів, але й на кількості працівників, які масово втратять свою роботу (а отже, це – потенційні безробітні, і відповідно, додаткові бюджетні витрати).

На жаль, протиепідемічні обмеження ніяк не врахували відмінностей В2В заходів від концертів чи  спортивних матчів. Проте, професійні виставки за характером взаємодії між людьми відрізняються від  інших масових заходів (де люди знаходяться у тісному контакті протягом тривалого часу), натомість нічим не відрізняються від торговельних центрів та ринків, де контакти є короткочасними. За умов використання засобів особистого захисту та дотримання гігієни ризики є меншими, ніж на ринках, адже професійні виставки відбуваються у спеціальних приміщеннях (виставкових центрах і залах) з відповідною інфраструктурою.

Варто додати, що велика кількість запланованих ще з минулого року заходів бізнесового характеру мають статус «Міжнародних» із залученням іноземних контрагентів, при цьому значна частина цих заходів вже була перенесена на інший термін з часу запровадження перших обмежень. Якщо організатори і надалі не зможуть гарантувати сприятливі та стабільні умови щодо запланованих заходів, це не тільки призведе до відтоку іноземних інвестицій в Україну, але й позначиться на іміджевому статусі України як держави, котра не створює належного інвестиційного клімату.

На наш погляд, доцільно вивести спеціалізовані торгово-промислові виставкові заходи із загального поняття «масові заходи» та встановити для них протиепідемічні норми в умовах карантину, подібні тим, які існують для критих ринків і торгових центрів, а обмеження щодо дозволеної кількості людей у спеціалізованому виставковому приміщенні співвідносити з його площею.

З огляду на вищевикладене, видається критично необхідним отримання, за умов сьогоденної економічної кризи, підтримки з боку Уряду можливості проведення виставкових заходів формату «B2B».

 

Підписатися на новини

Дякуємо за підписку

Тепер ви будете отримувати повідомлення про наші новини.