#Новини

«Ми не можемо бути останніми, хто відновить роботу», — офіційна позиція виставкових асоціацій Європи

Представники впливових виставкових асоціацій Європи закликають політиків до відновлення роботи індустрії В2В заходів не в завершальному етапі виходу з карантину, а значно раніше. Вони наголошують на необхідній економічній підтримці галузі, на можливостях для розвитку малого та середнього бізнесу та беруть на себе зобов’язання з особливих заходів безпеки.

Ми, колектив виставкового центру КиївЕкспоПлаза, приєднуємось до європейських колег та публікуємо спільну позицію.

Виставкова індустрія разом із ширшою спільнотою індустрії живих подій (MICE) була першою, на кого вплинули вимоги скасування заходів та повне закриття бізнесу. Наша галузь підтримує надзвичайні заходи охорони здоров’я, надаючи інфраструктуру для розміщення лікарень швидкої допомоги, дослідницьких закладів, логістичних центрів, для розміщення медичних працівників чи бездомних людей. Також ми сприяємо численним ініціативам та різноманітним можливостям. Однак ми не можемо дозволити собі бути останніми, хто відновить роботу. Вже зараз ми бачимо руйнівні наслідки. Заходи ЄС та національної економічної підтримки забезпечили короткострокове полегшення — але не для всіх компаній галузі. Спостерігаємо перші банкрутства серед наших членів.

Виставки та живі комунікаційні заходи охоплюють усі галузі, саме вони мають зіграти важливу роль у відновленні економіки. Адже ми надаємо платформу для бізнесу та людей, щоб спілкуватися, торгувати, відкривати та вчитися, бути більш інноваційними та конкурентоспроможними. Наш сектор — це велика, складна та добре збалансована екосистема різних компетенцій та постачальників, що охоплюють локації для заходів, організаторів, підрядників з перевезення вантажів, будівництва стендів, освітлення, громадського харчування, прибирання, постачальників цифрових рішень, забезпечення безпеки та багато іншого. Більшість із них — це малий та середній бізнес. Ми обслуговуємо, наприклад, галузеві асоціації, корпоративних та інституційних клієнтів різного формату, таких як B2B, B2C або B2E (бізнес до співробітників).

Втрати соціально-економічного впливу 124,9 млрд євро — потрібен горизонт планування

Надзвичайно важливо зберегти екосистему виставок, конгресів, заходів та бути готовим до перезавантаження. Проте нам потрібен горизонт планування. Безперечно, здоров’я та безпека населення і наших клієнтів завжди є пріоритетом.

Термін планування в нашому секторі — це здебільшого 6 місяців або й довше, залежно від типу заходу. По всій Європі проводити заходи заборонено до липня – серпня,  у більшості країн — до кінця серпня. Це стосується здебільшого великих подій. Усі заходи, які планували до цих дат, скасовують чи переносять.  Це означає, що втрати доходу в нашій галузі склали близько 33% у першому кварталі та 100% у другому кварталі. Якщо ми не зможемо відкритись до вересня, більшість малого та середнього бізнесу не виживе. Понад 1,2 мільйона робочих місць піддаються ризику (включаючи непряму підтримку зайнятості).

Якісні вимоги важливіші кількісних обмежень — B2B та деякі В2С заходи можуть проходити у безпечних умовах

Виставки та заходи, які ми організовуємо, переважно орієнтовані на бізнес та їхніх клієнтів, їх не можна порівнювати з такими масовими зібраннями, як великі фестивалі, рок-концерти або спортивні матчі, що зосереджені на дозвіллі, гастрономії та веселощах, де люди знаходяться досить близько один до одного. Наші події проходять у великих, захищених та обладнаних місцях, а відвідувачі перебувають під належним контролем та захистом.  Виставки та подібні живі заходи скоріше мають бути прирівняні до великих магазинів, що вже працюють за чіткими правилами у деяких країнах.

Важливо узгодити заходи щодо зняття карантинних обмежень, скасування заборон на поїздки з дозволом на проведення виставок та заходів. Можливість подорожувати на національному, європейському і міжнародному рівнях повинна бути поєднана з поетапним запровадженням виставок та заходів для відповідного кола клієнтів. Першими можуть розпочати роботу регіональні та національні виставки. А залучення відвідувачів сприятиме відновленню бізнесів, пов’язаних із поїздками та туризмом, сектором послуг — готелі, ресторани, таксі тощо. Потрібне спільне розуміння нашого сектору та скоординований підхід по всій Європі.

Заходи з охорони здоров’я та безпеки для безпечного бізнес-середовища

Наша індустрія розробляє комплексні концепції щодо проведення виставок та подій, враховуючи всі необхідні заходи щодо безпеки та охорони здоров’я. Ми подамо свої пропозиції та процедури щодо цього у відповідні органи.

Ці концепції обов’язково будуть  відповідати правилам, встановленим державними органами. Вони можуть включати регулювання кількості відвідувачів відповідно до розміру простору і, можливо, часових інтервалів протягом кількох днів. А також адаптацію розмірів, планування простору, включаючи архітектуру стендів чи розміщення конференцій, входи та виходи, організацію руху відвідувачів. Будуть враховані і гігієнічні вимоги: маски для обличчя, дезінфекція, вимірювання температури. Крім того буде діяти попередня реєстрація, система безконтактних платежів, медична аутентифікація, цифрові інструменти для відстеження руху в режимі реального часу і контактів у випадку потенційного інфікування COVID-19. Знову наголошуємо, що ми організовуємо іншу категорію заходів і пропонуємо інше середовище, аніж будь-який великий публічний захід, такий, як наприклад, Мюнхенський пивний фестиваль.

 Економічні заходи для підтримки виходу з карантину та відновлення

Серед першочергових заходів — потрібні доступні кредити та податкові «канікули», щоб допомогти з ліквідністю. Проте, враховуючи ідею відновлення діяльності лише після літа, цього недостатньо.

Багато компаній не витримають 6 місяців з втратою 100% прибутків. Це стосується нашого сектору, а також наших клієнтів та підрядників з різних секторів.  Потрібна тривала підтримка у формі прямих субсидій, наприклад, пов’язаних із кількістю постійних працівників та довгострокових гарантованих державою 0% позик. Прямі виплати можуть компенсувати витрати на маркетинг та збитки через скасовані або відкладені заходи. Підприємствам галузі може бути запропоновано зниження податку на заробітну плату або будь-яке інше послаблення, щоб вони могли виплачувати гідну зарплату кваліфікованому персоналу під час процесу виходу з карантину. Була б корисною і підтримка навчання та підвищення кваліфікації в час вимушеної паузи, щоб зберегти персонал, покращити якість та забезпечити перспективність галузі в цілому.

В середньостроковій перспективі для надання компаніям можливості брати участь у виставкових заходах ми бачимо велику потребу щодо врегулювання ситуації з усіх сторін. Податкове послаблення за участь у виставках та бізнес-заходах, зниження ПДВ на послуги та товари, що пов’язані з виставковою діяльністю — це буде стимулювати компанії до поїздок, участі у заходах. Фінансування відповідних програм, пошук партнерів, інвестиції в цифрові пропозиції як доповнення до заходів допоможуть відновити продажі та загальне відновлення економіки.

Важливий ризик: виставкова галузь Європи є світовим лідером

Європейська виставкова індустрія є світовим лідером за обсягом виставкових площ, якості та обороту. Це майже половина світової частки ринку. Європейські ярмарки приваблюють бізнес з країн ЄС та всього світу. Вони забезпечують максимальну кількість ділових можливостей в одному місці та дозволяють компаніям ЄС уникати поїздок за межі ЄС для зустрічі з потенційними діловими партнерами та замовниками. Багато скасованих виставок були великими провідними міжнародними заходами, це дуже сильно впливає на виставкові компанії та суміжні сектори: міжнародні експоненти та відвідувачі досить відчутно впливають на економічний результат.

Водночас,  європейські організатори виставок проводили ярмарки у всьому світі. Це підтримує інтернаціоналізацію європейського бізнесу на світові зростаючі ринки.

Отже, частина втрат в Азії та Америці також впливає на європейських гравців. 10 компаній з найбільшим оборотом у всьому світі є європейськими, а велика кількість менших, спеціалізованих провайдерів працює на міжнародному рівні. Через асиметричний прогрес пандемії гравці в інших регіонах світу можуть скористатися приводом збільшити свою частку ринку, поки Європа ще не працює. І ми зіткнемося з конкуренцією масової державної підтримки за залучення великих подій до регіонів, далеких від Європи.

Життєво важлива роль ярмарків та виставок у відновленні економіки

Наведені факти підкреслюють критичну важливість та системну актуальність виставок та заходів. Вони відіграватимуть важливу роль для економічного оздоровлення, забезпечуючи швидкий шлях для компаній на ринок та створять примножуючий ефект для інших галузей.

Виставкова індустрія має намір допомагати розвиватись галузям та спільнотам. Але ми покладаємось на зусилля політиків щодо того, щоб наші компанії змогли якнайкраще виконати цю роль у майбутньому. Якщо ми не зможемо підтримувати європейську екосистему всіх гравців найважливіших подій та заходів, які разом створюють найкращі площадки для багатьох галузей,  ми не зможемо прискорити відновлення економіки.

Європейський альянс виставкової індустрії разом з усіма асоціаціями, що підписалися, звертається до політиків за підтримкою. Закликаємо усі інституції ЄС забезпечити скоординоване впровадження потужних заходів для нашого сектору без будь-яких подальших затримок на території держав-членів ЄС.

Барбара Вайцзекер, генеральний секретар Європейського альянсу виставкової індустрії EEIA,

генеральний секретар Європейської асоціації великих виставкових центрів EMECA,

Кай Хаттендорф, керуючий директор Всесвітньої асоціації виставкової індустрії UFI,

Тімо Фойєрбах, керуючий директор Європейської асоціації івент центрів (EVVC),

Елізабет Ніхаус, виконавчий директор Міжнародної виставкової логістичної асоціації (IELA),

Ута Горецьки, виконавчий директор Міжнародної федерації подієвих послуг (IFES),

Маартен Шрам, керуючий директор Альянсу LiveCom.

Джерело — exhibition-alliance.eu

 

 

Підписатися на новини

Дякуємо за підписку

Тепер ви будете отримувати повідомлення про наші новини.