Олександр Мясніков

#Виставки #Події #Розвиток

Олександр Мясніков: Виставки будуть завжди, вони незамінні

На початку червня виставкова спільнота відзначатиме Global Exhibitions Day. У цьому році він проходить у особливий період: масові заходи заборонені, бізнес на паузі, компанії намагаються шукати свого клієнта в інтернеті.  Яким буде виставкове життя після виходу з кризи, як зміниться галузь, чи потрібні будуть традиційні виставкові формати, – про це розмова з комерційним директором виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» Олександром Мясніковим.

– Олександре, є прогнози, що після пандемії все буде по-іншому: зміняться поведінкові звичаї, люди уникатимуть натовпів, все переміститься в інтернет… Що буде з індустрією, чи будуть потрібні живі заходи у виставкових павільйонах?

– Виставкова індустрія буде відроджуватись разом з економікою та допомагаючи їй, як, зрештою, значною мірою вернеться на звичні кола і наше життя. Але, очевидно, що вже не буде так, як до пандемії. Зміни будуть і у нашому бізнесі, і у наших клієнтів. Проте, переконаний, виставки будуть завжди, вони незамінні. Інтернет не дає особистого контакту, який породжує довіру — а це головне в будь-якому бізнесі. Отже, живі заходи будуть потрібні завжди. Завжди буде потрібне особисте спілкування, і це нічим не можна замінити.

– Але чи актуальними будуть багатотисячні заходи?

– Безперечно, особисте спілкування може потребувати інших форматів, про які ми зараз і не здогадуємось. Останнім часом у світі та й в Україні активно розвивається новий формат – це монобрендові виставки.  Він буде актуальним: такі події відвідує обмежена кількість людей. Це дає і більшу захищеність, і більшу ефективність, адже на монобрендові виставки приходять лише зацікавлені відвідувачі, виключно цільова аудиторія. А загалом, думаю, великі заходи формату В2С, на які йшли розважитись, подивитись на шоу, певний час можуть бути не дуже затребуваними. Особливо у таких кількостях, як це було раніше. Що же стосується виставок формату B2B, на них зараз буде великий попит, адже це незамінний інструмент відродження економіки.

– Які ж заходи будуть актуальними після послаблення карантинних обмежень?

–  Зараз запрошуємо організаторів проводити у нас тематичні ярмарки, конференції, дискусії, корпоративні зустрічі, майстер-класи, тренінги та мотивуючі лекції — у виставковому павільйоні все це можна робити із збереженням фізичної дистанції та дотриманням всіх епідеміологічних вимог. А ще – вечірки, концерти, фестивалі та кінопокази, спортивні змагання, VR/AR квести. До того ж, як я вже підкреслив, популярними залишаться В2В виставки та монозаходи. Адже КиївЕкспоПлаза –  унікальна локація, де маємо змогу використовувати різні зони: павільйон, відкриту виставкову площу, полігон для випробувань та поле.

– А щодо моновиставок, яка продукція чи техніка може бути представлена у такому форматі?

– Обмежень немає: будь-яка. Площі, висота стелі, технічні характеристики та сервіси виставкового павільйону дозволяють презентувати різну техніку, особливо важку і великогабаритну: наприклад, сільськогосподарську, будівельну, військову, а ще –  найрізноманітніше обладнання та устаткування з різних сфер промисловості.  Крім статичної демонстрації, організатори можуть влаштовувати перегони та тест-драйви.

– До речі, а чи був на новій локації якийсь незвичний захід, яким ви по-особливому пишаєтесь?

–  Для мене найбільш незвичною була виставка весільних суконь EXPO Wedding Fashion Ukraine, що відбулась восени. По суті це був модний показ міжнародного класу. Організаторам вдалося поєднати традиційне виставкове середовище з атмосферою дефіле. Це також потенційно актуальний новий формат. Загалом, нині можливостей багато і для нових форматів, і для трансформації класичних. Проте зараз найбільше очікуємо розуміння від влади, що виставкові заходи не варто прирівнювати до масових подій на кшталт футбольних матчів чи концертів та дозволяти в останню чергу: адже виставки і важливіші для економіки, і за характером взаємодії між людьми більше схожі на ринки. Європейські виставкові асоціації та Виставкова федерація України пропонують ставити виставки на один щабель з торговельними центрами та ярмарками, яким дають дозвіл на роботу раніше. Адже у нас – безпечно, великі площі, чудове кондиціонування, а дотримання соціальної дистанції та необхідних заходів безпеки та гігієни ми гарантовано забезпечимо.

Тетяна Солнцева.

Підписатися на новини

Дякуємо за підписку

Тепер ви будете отримувати повідомлення про наші новини.